Gatver!
Gatver!
Jongens,
Heb ik drie jaar geleden de koppakkingen moeten vervangen van mijn dagelijkse 760 V6. Merk ik dat zij of 1 van hen nu weer doorgeslagen is: kleine belletjes is het reservoir. Hoe kan dat nou weer?? Die dingen zijn gloednieuw.
Van de zomer al de koppakkingen vervangen van mijn 760 V6 cabrio, ook doorgeslagen, cilinder vol water en wilde niet meer rondraaien en dus de twee vervangen. Ik heb er inmiddels geen zin meer in. Kost je een weekend.
Kan toch niet dat zo maar na drie jaar weer 1 van de pakkingen het begeeft? Of is het gewoon -PECH-. Per ongeluk slechte pakking of zo? Of misschien in het verleden de motor te warm is geweest en dus de kop beetje krom getrokken? Maar ja, dan had ik dat toch al eerder moeten merken? Er is inmiddels met die pakkingen zo'n 130.000km gereden. Heb destijds wel een stalen meetlat langs de kop gehouden maar kon niet veel kromming ontdekken. TENZIJ de kop zelf ergens is gescheurd of zo, dan moet ik nu dus de koppen wel laten afpersen om te weten wat de oorzaak is. Zoiets moet zich toch veel eerder uitten? Wat een gezijk man.
Bah! Baal er wel een beetje van. Ik denk dat ik er maar een pilletje in gooi en zie hoe het zich ontwikkelt. Dit is al de vierde keer dat er een pakking bij mij stuk gaat. 1 keer met mijn 760 GLE TD, 2 maal met een 760 V6 en nu weer! Ik vind het wel genoeg zo lijkt mij.
Robert