Kachelradiateur Volvo S90
Kachelradiateur Volvo S90
Mijn VolvoS90 ( 1998 ) heeft nu 488000 km gelopen.op LPG
2 weken geleden is de (motor) radiateur vervangen.( pech in Belgie, bij Volvo dealer ACL Hasselt vevangen voor Euro 375,-- met medewerking van Volvo Touring Service.
Nu verlies ik per 150 km 1 liter koelvloeistof. Het voelt rondom de middenconsole vochtig aan en de typisch zoete ethyleenglycol lucht van de koelvloeistof ruik je.
Kachel buiten werking gezet door de slangen van de radiateur met elkaar te verbinden, zodat de koelvloeistof niet door de kachelradiateur gaat. Lekken is nu over. Expansietankje blijft nu op peil
Vermoedelijk is nu de kachelradiateur stuk of de kachelpomp ( schakelaar ) Hoe kun je constateren of het de kachelradiateur zelf is of de kachelpomp,c.q. schakelaar ?
Een groot verschil met betrekking tot de kosten