LMM of iets anders
LMM of iets anders
Hallo mensen,
Een week geleden bracht ik mijn Volo740 B23F naar Verkerk in Bunnik om de LPI installatie af te bouwen en te regelen. Vroeger had ik 'n loods met brug maar dat is inmiddels passe.
Verkerk heeft de leidingen onder de auto aangelegd en de electronica aangesloten de rest had ik zelf ingebouwd. Toen ik de auto ophaalde geaf Verkerk al aan dat de auto zowel op benzine als gas niet zo goed liep, schkkerig en inhouden. Het zou om de LMM gaan wel vreemd want de auto liep als 'n zonnetje en had geen enkel probleem totdat de installatie was aangesloten. Om eea zelf te beoordelen ben ik met de Volvo naar huis gereden. De motor liep voor geen meter, schokkerig, weinig vermogen en slecht stationair draaien, zowel op benzine als gas!! Thuis naar Verkerk gebeld en de klachten omschreven. Verkerk adviseerde mij de auto de volgende dag, vandaag dus , terug te brengen hij zal er dan verder naar kijken en de LMM vervangen. Aangezien hat aansluiten mij al 740 euro heeft gekost denk ik dat het verstandiger is om jullie eerst eens te raadplegen.
_ Kan een LMM er zomaar onverwachts mee stoppen??
_ Mag de draad voor het bepalen van de rpm van de het Prins LPI-1 zomaar op de bobine aangesloten worden?
- Mocht de LMM kapot zijn wie er nog 'n goede liggen? Mijn Volvo is van 1989 xn-62-fg is mijn kenteken.
-Wie heeft enig idee wat de oorzaak van deze storing zou kunnen zijn?
Ik hoop dat vanavond veel leden zullen reageren en mij voor verdere hoge kosten behoeden.
Vriendelijke groet,
Emile Heijn lidnr. 1489