Nieuwe kop: Ik zie de klepel maar waar is de toren?
Nieuwe kop: Ik zie de klepel maar waar is de toren?
Met een beetje mazzel houdt de huidige kop het nog 80.000 kilometer uit zodat het bij de miljoen beurt kan maar misschien gaat her eerder gebeuren en moet de pakking vervangen worden. Heb dat al bij Timen afgekeken :)
(Maar ja, gisteren ben ik zo'n twee uur bezig geweest om mijn remlampje te vervangen. Dat eindigde dus met twee andere lamp units waar ik al heel lang "plannen" mee had. En weet ik zeker dat ik wit-wit mooier vind. Maar dat terzijde.)
Nu weet ik dat er allerlei koppen zijn maar ook dat volvo een 16 klepper model heeft gebouwd.
Hoe moeilijk of onmogelijk is het om een 16 kleps kop op een 8 kleps motor te zetten? En is dat überhaupt zinvol?
(Nu 2.3 LPT op LPG)
Nou ja, ik hoop op een voor mijn begrijpelijk antwoord en dank een ieder vast voor het reageren!