Koelvloeistofaansluitingen op 6-cilinder-in-lijn
Koelvloeistofaansluitingen op 6-cilinder-in-lijn
Hallo allemaal,
Hoofdvraag: hoe zitten de koelvloeistofaansluitingen vanaf de achterkant van het motorblok naar het interieur, bij een 960-2 dus met 6-in-lijn? Gaat van voor de auto staand de linkeraansluiting naar de regelklep en door naar het interieur, of de rechter?
Ik heb bij mijn 960-2 een LPG-verdamper in het systeem gezet op dezelfde manier als de vorige zat, maar twijfel of dat goed zit/zat; als ik 'vermogen' vraag valt binnen de warmte weg en gaat alle warmte zo te voelen naar de verdamper (klinkt logisch) en/maar tegelijk loopt m'n dashboardtemperatuurmeter snel terug naar standje koud (met uitlezen via OBD bleef daar de temperatuur overigens mooi gelijk, ook al zou mijn 960-2 maar één meetpunt moeten hebben).
Ben voornamelijk benieuwd omdat ik de (al twee jaar in de schuur liggende) standkachel wil gaan inbouwen en deze dus ook nog tussen het systeem komt...
Iemand een tip/weetje, of kan iemand een blik werpen?
Dank en ik laat het weten!
Groeten,