CV motor met 2 draden, deurkabelboom heeft er 3
CV motor met 2 draden, deurkabelboom heeft er 3
Ik heb gister een late 740 deur uit een engelse sloper in mijn 750 uit 86 gezet. De spiegels heb ik al vervangen naar handbediend (engelse spiegel kijk niet lekker) maar nu zit ik nog met het elc raam en belangerijker de CV.
Ik wil eerst de CV weer aan het werken krijgen. voor het gemak heb ik de oude kabelboom weer terug gehangen samen met de boom die in de engelse sloper zat, heb ik in iedergeval draadjes genoeg.
De CV wil ik weer via de oude connector (zo'n ronde) laten werken maar ik stuit op een probleempje, de nieuwe deur heeft een CV motor waar de oude wagen er 3 had, nou gok ik dat het verschil hem in de massa zit, de nieuewe zal hem wel via de deur aarden, echter weet ik dan nog niet welke draadjes ik waar op moet aansluiten.
Ik ben absoluut geen held in draadschema;s lezen dus hopelijk kan iemand mij hier even mee helpen :-)
Als de CV werk ga ik overigens meteen kijken om het elc raam te laten werken dus als je daar ook al tips voor hebt!
de oude en de nieuwe
De2 kabelbomen in de wagen
orinele connector
Nieuwe style