Kabelboom B28E isolatie vergaan; past kabelboom van B28F?
Kabelboom B28E isolatie vergaan; past kabelboom van B28F?
De isolatie van de kabelboom van de motor is helemaal vergaan, Dave Barton uit Amerika verkoopt een wire harness voor een 760 '85/'86 V6 maar dat is een B28F motor, past die ook op een B28E?
Ik had eerst problemen met te hoge toeren bij stationair en tijdens het rijden in stadsverkeer, maar nu moet ik constant gas blijven geven. (met automaat; dus met rechtervoet licht gaspedaal ingedrukt blijven houden en dan maar voorzichtig met links remmen) . Lijkt er op dat de CIS klep/stappenmotor/stationairregelklep eerst constant open stond en nu steeds dicht blijft. Maar de oorzaak hiervan ligt mogelijk in de aansturing. Er zit nog de originele bekabeling in en die begint nu bij de motor helemaal bloot te liggen. Dus daar moet sowieso wat aan gebeuren.
Ik kan natuurlijk poberen zelf een kabelboom te maken, maar op DaveBarton.com wordt er een aangeboden voor $200, maar die is dus van een B28F motor. Via google vind ik dat het partnumber van de kabelboom voor een B28E is 3515500 en voor B28F 3515501.
Is deze kabelboom bruikbaar? Zouden er nog aanpassingen op gedaan moeten worden?