Overslaan en naar de inhoud gaan
Volvo 700 Vereniging

Volvo 700 Vereniging

  • Snelmenu
    • Inloggen
    • Tracker
    • Recente discussies
    • Agenda 2023
    • Dagboeken
    • Verenigingsadvertenties
    • Facebook pagina
    • Privacy policy
  • Maak
    • Forumdiscussie starten
    • Dagboekpagina maken
    • Evenement aanmaken
    • Infopagina maken
    • PB sturen
  • Forum
    • Overzicht
    • Recente discussies
    • Recente pagina's
    • Dagboeken
    • Site hulp
    • Dagboekbericht maken
    • Forumdiscussie starten
  • Docs
    • Geschiedenis
    • Weblinks
    • Infopagina maken
  • Advertenties
    • Verenigingsadvertenties
  • Vereniging
    • Kalender
    • Activiteiten 2023
    • Fotoalbums evenementen
    • VKO Onderdelenshop
    • Privacy Policy
    • Statuten
  • Profiel
    • Inloggen
    • Privebericht aanmaken

U bent hier

Start/Forum/Werkplaats/Tuning en motorsport/Stilzitten doen we niet aan !

Stilzitten doen we niet aan !

Stilzitten doen we niet aan !

- Ingediend door Jelmar86 , op 25 jan 2012 - 25 Reacties -
Forum: 
Tuning en motorsport

Het lijkt stil... maar dat is het niet !
En sommige dingen lijken niet stil,.. maar zijn het dan toch !

Let the photo's do the talking!
(let op! ik ben geen foto genie!)

Aangezien zowel google chrome als IE9 weigert foto's in te voegen, zal of een moderator het aan moeten passen of even de links kopieren.......
(erg fijn die up to date forumsoftware !)

Licht bewerkt cilinderkopje met grotere RVS kleppen, niks zweeds aan! gewoon uit eigen 'keuken'

 

3'' RVS downpipe voor een 700/900 met 90+ spruitstuk en mitsu turbo.
incl wat 'las close-ups' voor de lasserts onder ons, het is niet alleen gevloeit, maar ook heel klein beetje toevoegmateriaal gebruikt. Pijp is dik genoeg.

 

En nog wat fotootjes van een RVS uitlaat op maat.
Klant wilde een 3'' downpipe,  en de rest 2,5'', maar wel met de voorwaarde de uitlaat zo stil mogelijk te hebben.
dit is gelukt (filmpje komt later) een wat dieper geluid bij stationair, maar verder erg stil voor wat het is.

 

Verder gebeurd er nog heel veel aan non-volvo projecten.
Zoals oa. meegewerkt, oplossingen geboden aan een vriend die gek is van de E30 maar niet van zijn motoren, hij heeft er nu 1 met een 2JZ VVT-i en z'n vriendin 1 met een lexus 4 liter V8. (1UZ-FE).

Beide auto's gewoon officieel op kenteken met aangepast motor. Geen enkel probleem.

klein filmpje; http://youtu.be/89bO1FfmMec

Crossroad Motorsport makes it happen ! geen uitdaging te gek!

  • Login of registreer om te kunnen reageren

Recente Advertenties

https://volvo700vereniging.nl/advertenti...

Wie is er actief

Er is momenteel 1 gebruiker online.

  • Wytze
Gezelligheid, informatie uitwisseling en actieve participatie zijn het uitgangspunt van de Volvo 700 Vereniging.
 
De leden organiseren bijeenkomsten en activiteiten om met elkaar te praten over onze Volvo´s.
 
Regelmatig komt het verenigingsblad "FACTOR 700" uit. Je kunt technische problemen voorleggen op dit forum.
 
Alleen verenigingsleden hebben toegang tot het documentatiecentrum en de technische vraagbaak met reeds onder meer hints en tips en technische documentatie.

Twitter feed

  • @:
    2890 weeks ago

Nieuwe onderwerpen

  • Kinderbankje volvo 945
    17 mei 2025
  • automaatpook schacht vervangen Volvo 940
    9 mei 2025
  • Jaloezie 740 straks weer nieuw verkrijgbaar
    24 apr 2025
  • Nokkenassen 960 op tijd zetten
    13 apr 2025
  • Deltamil airco servo weer defect - Site is uit de lucht?
    9 apr 2025

Contact informatie

De vereniging met volledige rechtsbevoegdheid is ingeschreven onder nummer 40483469 bij de Kamer van Koophandel (KvK) te Utrecht.

Secretariaat: Parkzicht 3 - 5431VE Cuijk

E-mail: secretaris@volvo700vereniging.nl

  •  
  •  
 
 
Home | Lidmaatschap | Sitereglement | Site hulp
Copyright © 2014 Volvo 700 Vereniging. Alle rechten gereserveerd.