Cruise control elektrisch schema onduidelijkheid.
Cruise control elektrisch schema onduidelijkheid.
Eindelijk cruise control in mijn 745 ingebouwd m.b.v. schema van 't forum. Omdat de auto nog enige tijd op bokken staat, kan ik niet uitproberen of 't werkt. Maar in het schema staan aansluitingen waarvan ik de werking niet begrijp. Het gaat om de elektrische schakelingen bij het rem- en koppelingpedaal. Indien je het rempedaal intrapt, gaat er vanuit de aftakking van de remlichtschakelaar (G) stroom naar de vacuumschakelaar (F) die ook op het rempedaal gemonteerd zit. Maar uiteindelijk zal er toch stroom naar de regelunit moeten? De draad die daar naartoe loopt, zit op de schakelaar van het koppelingpedaal (E), maar daar kan pas stroom naartoe als je het koppelingpedaal tegelijktijdig intrapt met het rempedaal. En als je alleen het koppelingpedaal bedient, gaat er ook geen signaal naar de regelunit!? Het vacuum wordt wel opgeheven door het gebruiken van 1 van de pedalen, maar dat is toch niet voldoende? Wie kan mij uitleggen hoe het mogelijk toch werkt volgens het schema.