Van ECC- naar ECC+. Tevens wissel Turbo en derhalve olie en koelvloeistof wissel.
Van ECC- naar ECC+. Tevens wissel Turbo en derhalve olie en koelvloeistof wissel.
Allen,
Zoals sommigen van jullie wel weten ga ik binnenkort een ECC inbouwen. Mijn Denso dynamo gaat er dan uit en er komt een bosch in, in verband met de andere bevestigingspunten. Ik zal daar gefaseerd foto's van maken en een beschrijving bij doen. Dan kan die dienen als concept handleiding voor deze inbouwsessie.
Wel vraag ik mij een paar dingen af:
Moet ik een andere snaar hebben voor mijn dynamo?
Hoeveel liter olie gaat erin?
Hoeveel liter koelvloeistof gaat erin?
Heb ik pakkingsets nodig voor het vervangen van mijn turbo?
Welk type oliefilter zit er op mijn 940 2.3 IC?
Welke maat koperen ringetjes heb ik nodig om de onderkant van mijn blok weer goed af te sluiten om geen olielekkage te hebben?
Misschien komen er nog meer vragen, maar laten we hier mee beginnen.