WGA stuk!? Of toch nog een stapje verder in het systeem, wat blijft er over?
WGA stuk!? Of toch nog een stapje verder in het systeem, wat blijft er over?
Heren,
Gisteren eens een bezoekje aan den bosch gebracht voor mijn niet functionerende turbo.
Na mooi pas/vervang en uitsluitwerk kwamen we, mede door het installeren van een mbc, erachter dat mijn wga naar alle waarschijnlijkheid de geest heeft gegeven.
Turbo spoelt goed op, met mbc op .4 mooi verlopende drukken in het inlaat systeem. zonder mbc niets.
Heb nu wel een tijdelijke vervanger, kan dadelijk dus de wga echt testen, maar ben dus op zoek een nieuwe/tweedehands wga.
Iemand nog een wga liggen die mijn kant op kan komen?
Oh ja, en hoe werkt het mechanisme van plaatjes onder de wga monteren en dan dus een hogere turbodruk hebben?
En waarom doet niemand dat, maar plaatsen velen een mbc ervoor?
Dan sla je je hele wga over, dat geeft ook een mindere plezierige rij-ervaring. zo merkte ik gisteren.
Alvast weer dank
Peter