voltmeter in de min + vocht zonder reden
voltmeter in de min + vocht zonder reden

Hallo! Nu het kouder en natter wordt, heb ik twee probleempjes waar ik graag jullie mening over wil horen:
1. Vocht: nu het wederom tegen nul is buiten, en dus de airco niet aanslaat, blijft mijn auto extreem lang vochtig zonder dat het ergens lijkt te lekken. De kachelrad. is niet lek en ook vind ik nergens vochtplekken. Toch beslaat de boel als een tierelier, wat ik er ook van word want het rijdt gevaarlijk. Wat zie ik over het hoofd? De blower op de voorruit werkt redelijk goed wel maar duurt lang en moet aanblijven.
2. Stroom: als ik (dus met dit weer) de blower, achterruitverwarming (moet echt!) en verlichting aan heb, schiet de voltmeter in het rood. Bij ong. 2000 toeren of meer hangt hij ook tegen het rood aan. Wat is de juiste volgorde waar je zoiets moet zoeken? Eerst accu, dan dynamo, dan...?
Bedankt maar weer voor de moeite. Groeten Martijn