Ik geef het op, mijn 945 heeft gewonnen en ik breng hem weg, afspraak gemaakt.
18/04
2010Ik geef het op, mijn 945 heeft gewonnen en ik breng hem weg, afspraak gemaakt.
UPDATE 26 april 2010:
Ik heb vandaag naar Carlo gebeld en een afspraak onder voorbehoud (van de thuisagenda) gemaakt en breng hem 20 mei in de avond naar Gemert. Vrijdag kan ik hem weer ophalen, met een verse achterste krukas-keerring en een automaatas-keerring, omdat de bak er dan toch af ligt (advies van Carlo)
Enfin, naar de dokter dus, een waar ik alle vertrouwen in heb overigens en met gebruikmaking van een leenauto voor de reis terug en heen.
Jammer, ik moet me dan 'gewonnen' geven, maareen hele dag onder de auto kruipen heb ik geen zin meer in.
-----------------------------------------------------------------------------
Originele posting:
Naar de dealer wel te verstaan, niet naar de sloop natuurlijk.
De verschillende scenario's doorlopend tijdens het eten, financiele backup beschouwend, heb ik besloten me gewonnen te geven en de auto weg te brengen naar de dealer om daar de voorste krukaskeerring weer opnieuw te plaatsen en de achterste ook maar gelijk mee te pakken.
Er komt geen olie meer langs mijn blok lopen, maar wel tussen distributiekap en blok.
Aangezien het onmogelijk is, dat de olie vanaf de distributiekap helemaal naar achteren gelopen is, en er toch een druppel aan de aansluiting blok-bak hangt, kan het niet anders, dan dat de achterste keerring er ook deels uit ligt.
Ik ga straks nog wel even kijken, welke keerring zo enorm lekt, dat scheelt wellicht zoekwerk voor de dealer.
Ik ben het beu, de hele dag op mijn knieen, op mijn rug of gebogen over de auto te klussen, in dit geval zonder resultaat.
Omdat ik dan toch bezig ben, overweeg ik ook gelijk maar een vervangende auto te benutten, eens zien hoe dat bevalt.
Baseman - 945: 0-1.
Jammer.
Bijlage | Afmetingen |
---|---|
crankcase-vent.jpg | 44.18 KB |