Kachelkraan lekt......
Kachelkraan lekt......
De kachelkraan van de blauwe 940 lekt, bij een grondige schoonmaakbeurt vanavond kwam ik erachter dat het onder de mat aardig vochtig was.........
De oude gedemonteerd, wat een xxx klus. Ben ik te dik voor -:))
Morgen even een nieuwe halen, maar even een vraagje:
De kraan bestaat uit twee delen, de kraan zelf en het gedeelte waar de kabels ingeklikt zitten. Moet ik de kraan in dit gedeelte zetten en dan monteren of eerst de kraan en dan het gedeelte waar de kabels inklikken monteren?
Ik heb het gaspedaal verwijderd voor iets meer ruimte maar het is nog steeds niet een echt leuk klusje.....
Ik wilde een hobbyauto en nu heb ik hem -:)) Al dacht ik met een auto met 145dkm niet te hoeven sleutelen. Een dealeronderhouden exemplaar zegt ook niet veel, moet nog doen:
-Viscokoppeling blijft hangen, is besteld
-Remblokken voor bijna versleten
-Verdelerkap en rotor vervangen (heb deze even gedemonteerd en was aardig versleten)
-Rubbertjes ontsteking vervangen (zweet iets olie)
Al gedaan:
-Begonnen met de kachelkraan
-Radiator is vervangen, was de eerste nog en de lamellen vielen er zowat uit bij aanraking
-Thermostaat (als het koelsysteem toch leeg is......)
-Koppeling compleet
-Bakolie ververst
Groet,
Paul