Overslaan en naar de inhoud gaan
Volvo 700 Vereniging

Volvo 700 Vereniging

  • Snelmenu
    • Inloggen
    • Tracker
    • Recente discussies
    • Agenda 2023
    • Dagboeken
    • Verenigingsadvertenties
    • Facebook pagina
    • Privacy policy
  • Maak
    • Forumdiscussie starten
    • Dagboekpagina maken
    • Evenement aanmaken
    • Infopagina maken
    • PB sturen
  • Forum
    • Overzicht
    • Recente discussies
    • Recente pagina's
    • Dagboeken
    • Site hulp
    • Dagboekbericht maken
    • Forumdiscussie starten
  • Docs
    • Geschiedenis
    • Weblinks
    • Infopagina maken
  • Advertenties
    • Verenigingsadvertenties
  • Vereniging
    • Kalender
    • Activiteiten 2023
    • Fotoalbums evenementen
    • VKO Onderdelenshop
    • Privacy Policy
    • Statuten
  • Profiel
    • Inloggen
    • Privebericht aanmaken

U bent hier

Start/Forum/Werkplaats/Benzine motoren/Stationaar 2000 toeren, CIS klep is het niet, LMM en LAMBDA

Stationaar 2000 toeren, CIS klep is het niet, LMM en LAMBDA

Stationaar 2000 toeren, CIS klep is het niet, LMM en LAMBDA

- Ingediend door gerryberrie
LidModerator
, op 2 nov 2009
- 10 Reacties -
Forum: 
Benzine motoren

De wagen/motor heeft een tijd lang stil gestaan, dat vooraf

 

vandaag weer voor het eerst gedraait.

 

Maar draait met LMM erop tussen de 1600-2000 toeren, maar stabiliseert zich langsaam naar en blijft op 2000 toeren

 

Vervolgens de CIS klep wat 'mishandeld' zonder resultaat, hem ertussenuit gehaald, wat schoongemaakt en terug geplaatst, geen resultaat

vervolgens CIS klep vervangen van een motor die wel goed stationaar draait, geen resultaat, blijft stationaar hoogtoeren draaien

 

bij het losmaken van de LMM valt hij wel spontaan terug naar 900 toeren, waaruit hij langsaam richting de 1200 gaat en daar stabiliseert [motor schud en stotert niet!] LAMBA lampje springt wel aan

 

Vervolgens LMM vervangen met die van een motor die wel goed draait, geen resultaat.. blijft stationaar hoogtoeren draaien.

 

Gechekt op valse lucht, geen valse lucht kunnen vinden.

 

Motor draait verder wel goed en is goed reactief op het gaspedaal

 

Het gaat om een B230F uit '89 met injectie.

 

Ik heb geen idee wat het nog meer kan zijn!...

 

enige ideen/tips zijn erg welkom!

 

 

  • Login of registreer om te kunnen reageren

Recente Advertenties

https://volvo700vereniging.nl/advertenti...

Wie is er actief

Er is momenteel 1 gebruiker online.

  • Mathy
Gezelligheid, informatie uitwisseling en actieve participatie zijn het uitgangspunt van de Volvo 700 Vereniging.
 
De leden organiseren bijeenkomsten en activiteiten om met elkaar te praten over onze Volvo´s.
 
Regelmatig komt het verenigingsblad "FACTOR 700" uit. Je kunt technische problemen voorleggen op dit forum.
 
Alleen verenigingsleden hebben toegang tot het documentatiecentrum en de technische vraagbaak met reeds onder meer hints en tips en technische documentatie.

Twitter feed

  • @:
    2909 weeks ago

Nieuwe onderwerpen

  • Pookknop M46
    28 sep 2025
  • airco 940 MCC: welke verdamper nodig?
    19 sep 2025
  • Uitlezen versnellingsbak Volvo V90 1997 3.0
    13 sep 2025
  • Kachel motor blijft blazen met contact uit
    9 sep 2025
  • Sleutels verloren Volvo 760 1990
    29 aug 2025

Contact informatie

De vereniging met volledige rechtsbevoegdheid is ingeschreven onder nummer 40483469 bij de Kamer van Koophandel (KvK) te Utrecht.

Secretariaat: Parkzicht 3 - 5431VE Cuijk

E-mail: secretaris@volvo700vereniging.nl

  •  
  •  
 
 
Home | Lidmaatschap | Sitereglement | Site hulp
Copyright © 2014 Volvo 700 Vereniging. Alle rechten gereserveerd.