Stationaar 2000 toeren, CIS klep is het niet, LMM en LAMBDA
Stationaar 2000 toeren, CIS klep is het niet, LMM en LAMBDA
De wagen/motor heeft een tijd lang stil gestaan, dat vooraf
vandaag weer voor het eerst gedraait.
Maar draait met LMM erop tussen de 1600-2000 toeren, maar stabiliseert zich langsaam naar en blijft op 2000 toeren
Vervolgens de CIS klep wat 'mishandeld' zonder resultaat, hem ertussenuit gehaald, wat schoongemaakt en terug geplaatst, geen resultaat
vervolgens CIS klep vervangen van een motor die wel goed stationaar draait, geen resultaat, blijft stationaar hoogtoeren draaien
bij het losmaken van de LMM valt hij wel spontaan terug naar 900 toeren, waaruit hij langsaam richting de 1200 gaat en daar stabiliseert [motor schud en stotert niet!] LAMBA lampje springt wel aan
Vervolgens LMM vervangen met die van een motor die wel goed draait, geen resultaat.. blijft stationaar hoogtoeren draaien.
Gechekt op valse lucht, geen valse lucht kunnen vinden.
Motor draait verder wel goed en is goed reactief op het gaspedaal
Het gaat om een B230F uit '89 met injectie.
Ik heb geen idee wat het nog meer kan zijn!...
enige ideen/tips zijn erg welkom!