Thermische weerstand kachelmotor
Thermische weerstand kachelmotor
vandaag (en de afgelopen dagen) met een dashboard op de achterbank geleefd.
De kachelmotor maar eens vervangen, want deze was stuk gegaan. Liep erg zwaar en alleen op standje vijf. Na even zoeken op de site genoeg over gevonden om probleem aannemelijk te lokaliseren. Bestellinkje even voorbij utrecht gedaan en we konden aan de slag.
Kachelmotor was eenvoudig te vervangen, echter twee hobbeltjes: Korte draden( verholpen met behulp van een bewaarde kabelboom) en de behuizing van de motoren verschilde.
Ik moet dus de nieuwe motor van behuizing wisselen, is dat een bekend probleem, of ligt dat aan mijn tussenmodel 740 '91?
Nu weer een soepele ventillatie, echter alleen op standje vijf. Logischer wijs is die koppeling ook gesneuveld bij een zeer zwaar lopende motor.
Moet ik die echt solderen, heb ik niet namelijk. Of kan ik die ook gewoon om de oogjes buigen. Moet goed te doen zijn gezien de positie en pootjes.
Graag jullie visie.
En hoe zwaar moet die weerstand zijn?
Groet.