wegligging icm corrigerend sturen, achtervering 940
wegligging icm corrigerend sturen, achtervering 940
Iets wat ik bij andere auto's niet heb, heb ik bij mijn 940 estate(1990).
Ik heb het idee dat ik constant wat corrigerend moet sturen om de auto binnen de lijnen van mijn weghelft te houden.
En ik heb niet het idee dat het aan de uitlijning ligt, de reden daarvan is dat ik het niet constant heb, als ik bv het stuur los laat dan is het niet zo dat de auto afwijkt of in elk geval niet behoorlijk afwijkt naar links of rechts.
Zelf heb ik het idee dat het ligt aan de achtervering, schokbrekers en of veren versleten.
Het is misschien een beetje vaag maar ik weet ook niet hoe het anders te omschrijven, misschien herkent iemand het?
Het is trouwens sowieso de bedoeling om iets aan de achterveren / schokbrekers te doen omdat de auto wat achterover hangt en bijvoorbeeld met de caravan erachter moet ik meer dat normaal rustig over drempels rijden om ze niet te raken, sommige hoge drempels zijn zelfs niet te nemen zonder ze te raken.
Nou heb ik hierover ook op dit forum al wel alle discussies over veren en schokbrekers/nivomats gelezen, maar dat maakt de keuze alleen nog maar ingewikkelder, misschien dat iemand nav bovenstaande nog eens een goede suggestie zou willen doen, nivomats met nieuwe veren, nivomats met zware veren, alleen nieuwe veren, alleen nieuwe zware veren, ??????