Overslaan en naar de inhoud gaan
Volvo 700 Vereniging

Volvo 700 Vereniging

  • Snelmenu
    • Inloggen
    • Tracker
    • Recente discussies
    • Agenda 2023
    • Dagboeken
    • Verenigingsadvertenties
    • Facebook pagina
    • Privacy policy
  • Maak
    • Forumdiscussie starten
    • Dagboekpagina maken
    • Evenement aanmaken
    • Infopagina maken
    • PB sturen
  • Forum
    • Overzicht
    • Recente discussies
    • Recente pagina's
    • Dagboeken
    • Site hulp
    • Dagboekbericht maken
    • Forumdiscussie starten
  • Docs
    • Geschiedenis
    • Weblinks
    • Infopagina maken
  • Advertenties
    • Verenigingsadvertenties
  • Vereniging
    • Kalender
    • Activiteiten 2023
    • Fotoalbums evenementen
    • VKO Onderdelenshop
    • Privacy Policy
    • Statuten
  • Profiel
    • Inloggen
    • Privebericht aanmaken

U bent hier

Start/Forum/Werkplaats/LPG/LPI probleem, specialist gevraagd.

LPI probleem, specialist gevraagd.

LPI probleem, specialist gevraagd.

- Ingediend door bertvans , op 18 jun 2008 - 15 Reacties -
Forum: 
LPG

Hallo LPI specialisten onder jullie, hoop dat ze aanwezig zijn bij de vereniging.

Ik heb een probleem met mijn 940 estate bj 1995 FK motor LPI g3.

Auto lijkt op 3 poten te gaan lopen op het moment dat ik vermogen vraag, als ik heel rustig weg rijd gaat het nog net goed maar zo gauw als ik het gas wat verder in trap en zo boven de 2000 toeren kom dan lijkt het of de auto op 3 poten gaat lopen en houd dan ook in. Bij koude motor is het iets erger als bij warme motor.

Op benzine rijdt de auto perfect.

Wat heb ik allemaal al gedaan:

-bougies vervangen

-bougiekabels vervangen

-verdeelkap en rotor vervangen

-1e injector opnieuw vastgezet omdat er een stukje van het veertje was afgeknapt en daardoor de injector niet meer goed in de houder zat, tevens nieuwe o-ringen gemonteerd bij deze injector.

-Ben een stuk gaan rijden en heb om de beurt de stekkertjes van de injectoren eraf gehaald om te kijken of er een verschil was in lopen. Als het probleem echt in één van de cilinders zou zitten dan zou de auto 3X op twee poten moeten lopen en 1X op 3 maar geen enkel verschil kunnen merken, alle 4X gewoon op 3 poten.

-begin dit jaar nieuwe tank met pomp er in gezet.

-vorig jaar nieuw onderbrekerrelais gemonteerd.

-stekkers van benzine injectoren voor de zekerheid eraf gehaald maar geen verschil.

-slangetje van vacuumpotje bij benzinerail gehaald maar ook geen benzine daarin.

Ben ik nog iets vergeten?

Is het ook mogelijk dat de gaspomp op laag toeren blijft draaien en dat daardoor de problemen worden veroorzaakt?

Bert

  • Login of registreer om te kunnen reageren

Recente Advertenties

https://volvo700vereniging.nl/advertenti...

Wie is er actief

Er zijn momenteel 0 gebruikers online.

Gezelligheid, informatie uitwisseling en actieve participatie zijn het uitgangspunt van de Volvo 700 Vereniging.
 
De leden organiseren bijeenkomsten en activiteiten om met elkaar te praten over onze Volvo´s.
 
Regelmatig komt het verenigingsblad "FACTOR 700" uit. Je kunt technische problemen voorleggen op dit forum.
 
Alleen verenigingsleden hebben toegang tot het documentatiecentrum en de technische vraagbaak met reeds onder meer hints en tips en technische documentatie.

Twitter feed

  • @:
    2892 weeks ago

Nieuwe onderwerpen

  • GEZOCHT; Het draadje waar over uitbouw EGR systeem wordt gediscussieerd.
    29 mei 2025
  • Kinderbankje volvo 945
    17 mei 2025
  • automaatpook schacht vervangen Volvo 940
    9 mei 2025
  • Jaloezie 740 straks weer nieuw verkrijgbaar
    24 apr 2025
  • Nokkenassen 960 op tijd zetten
    13 apr 2025

Contact informatie

De vereniging met volledige rechtsbevoegdheid is ingeschreven onder nummer 40483469 bij de Kamer van Koophandel (KvK) te Utrecht.

Secretariaat: Parkzicht 3 - 5431VE Cuijk

E-mail: secretaris@volvo700vereniging.nl

  •  
  •  
 
 
Home | Lidmaatschap | Sitereglement | Site hulp
Copyright © 2014 Volvo 700 Vereniging. Alle rechten gereserveerd.