Ik kom een steker te kort, of heb ik hem over?
Ik kom een steker te kort, of heb ik hem over?
Ik heb zaterdag een achterklep opgehaald bij Wytze, en die zondag overgezet in mijn eigen 945.
Nu dacht ik dat alles plug en play was, maar er bleken aan de draadboom van de engelse achterklep twee contra-stekers te zitten. Op zich zaten die aan mijn eigen klep ook, maar dat was een (ik dacht) 8 polige en tweepolige.
Aan de engelse klep, zit een 8-polige en een 4 polige.
De twee draden die ik overhoud (die ik overigens niet kan traceren in de klep zelf, wat ook raar is) zijn rose (PNK) en wit-bruin(W-BN)
Iemand een idee, welek extra functie er in de engelse klep zit (zat) en of het de moeite is, dit te herstellen?
Het zou een lampje in de klp geweest kunnen zijn, bijvoorbeeld, maar dan kloppen de kleuren niet, of een drukknop om de klep te ontgrendelen of zo, dat lijkt me dan wel weer handig.
Iemand?
Ik zal proberen straks een plaatje te schieten.
Uiteraard heb ik de schema's al bekeken, maar kan het verschil niet vinden.