Overslaan en naar de inhoud gaan
Volvo 700 Vereniging

Volvo 700 Vereniging

  • Snelmenu
    • Inloggen
    • Tracker
    • Recente discussies
    • Agenda 2023
    • Dagboeken
    • Verenigingsadvertenties
    • Facebook pagina
    • Privacy policy
  • Maak
    • Forumdiscussie starten
    • Dagboekpagina maken
    • Evenement aanmaken
    • Infopagina maken
    • PB sturen
  • Forum
    • Overzicht
    • Recente discussies
    • Recente pagina's
    • Dagboeken
    • Site hulp
    • Dagboekbericht maken
    • Forumdiscussie starten
  • Docs
    • Geschiedenis
    • Weblinks
    • Infopagina maken
  • Advertenties
    • Verenigingsadvertenties
  • Vereniging
    • Kalender
    • Activiteiten 2023
    • Fotoalbums evenementen
    • VKO Onderdelenshop
    • Privacy Policy
    • Statuten
  • Profiel
    • Inloggen
    • Privebericht aanmaken

U bent hier

Start/Forum/Werkplaats/LPG/Bij hogere toeren (2500+) toeren hapert de LPG sinds het extreem koud is Toeval of...

Bij hogere toeren (2500+) toeren hapert de LPG sinds het extreem koud is Toeval of...

Bij hogere toeren (2500+) toeren hapert de LPG sinds het extreem koud is Toeval of...

- Ingediend door Bananas , op 19 dec 2007 - 28 Reacties -
Forum: 
LPG

Hallo,

 

Ik heb een Volvo 940 (ik zal je de details besparen) met Benzine en LPG.

Toen ik na een week buitenland terugkwam en Nederland in de vrieskou gedompeld bleek, was ik blij dat mijn auto weer gewoon startte.

Hij start op benzine en gaat daarna automatisch over op LPG.

Echter na enige kilometers begon hij bij hogere toeren (extra gas geven) te haperen aslof de tank leeg was. Bij het dalen van de toeren (onder 2500) ging hij normaal verder.

Uit voorzorg overgeschakeld op benzine waar totaal geen problemen optraden. Na 60 km op benzine en enige tijd stilstaan, startte en liep hij perfect op LPG maar na verloop van tijd begon hetzelfde euvel zich voor te doen.

Vanmorgen ook weer prima gestart, opgewarmd maar bij gaspedaal intrappen weer direct haperen en schokken.

Heeft het met de kou te maken en zo ja, wat kan ik er aan doen? Zo nee, heeeeeelp

Alvast dank voor jullie reacties,

Martijn 

 

PS: niet te technisch. Ik snap wel wat dingen maar soms moet je me ze echt aanwijzen. Zo vraag ik me al jaren af waar die CIS-klep zich bevindt

  • Login of registreer om te kunnen reageren

Recente Advertenties

https://volvo700vereniging.nl/advertenti...

Wie is er actief

Er is momenteel 1 gebruiker online.

  • Eric1968
Gezelligheid, informatie uitwisseling en actieve participatie zijn het uitgangspunt van de Volvo 700 Vereniging.
 
De leden organiseren bijeenkomsten en activiteiten om met elkaar te praten over onze Volvo´s.
 
Regelmatig komt het verenigingsblad "FACTOR 700" uit. Je kunt technische problemen voorleggen op dit forum.
 
Alleen verenigingsleden hebben toegang tot het documentatiecentrum en de technische vraagbaak met reeds onder meer hints en tips en technische documentatie.

Twitter feed

  • @:
    2906 weeks ago

Nieuwe onderwerpen

  • Uitlezen versnellingsbak Volvo V90 1997 3.0
    13 sep 2025
  • Kachel motor blijft blazen met contact uit
    9 sep 2025
  • Sleutels verloren Volvo 760 1990
    29 aug 2025
  • Gezocht benzineleiding met pulsdemper (9179040)
    8 aug 2025
  • Kuren brandstofmeter
    3 aug 2025

Contact informatie

De vereniging met volledige rechtsbevoegdheid is ingeschreven onder nummer 40483469 bij de Kamer van Koophandel (KvK) te Utrecht.

Secretariaat: Parkzicht 3 - 5431VE Cuijk

E-mail: secretaris@volvo700vereniging.nl

  •  
  •  
 
 
Home | Lidmaatschap | Sitereglement | Site hulp
Copyright © 2014 Volvo 700 Vereniging. Alle rechten gereserveerd.