Op weg naar het miljoen. Probleem opgelost..
Op weg naar het miljoen. Probleem opgelost..
Vanmorgen kwam de wegenwacht en na drie kwartier verbazen, bedenken en proberen kan ik naar een hulpverlener rijden. Soort vervangende pomp aansturing via een stekerblok van de CD wisselaar. (niet afgeschermd of gezekerd maar gewoon gekoppeld aan de roze draad waar Timen het over heeft gehad. Dus voor het starten stekertje er in en dan na het rijden stekertje er weer uit. Echte noodloop dus.
Om te beginnen ga ik straks de auto op m’n eigen oprit zetten en dan de accupolen en zekeringen controleren en schoonmaken.
Dan ga ik ook kijken of de massa overal goed is want ik kan me indenken dat ik daar een probleem mee heb omdat zaterdag de buurman kwam vertellen dat de binnenverlichting aanstond. Twee van de drie lampjes deden het al heel lang niet meer.
Iemand een aanbeveling? Waar mijn linkerduimen op moeten letten?
Kan ik gewoon overschakelen op LPG (LED is groen bij deze oplossing) of blijft de benzine pomp dan ook constant brandstof geven?
Tips zijn welkom en iedereen bij voorbaat bedankt!
JohnPeter
UPDATE
Ik heb geprobeerd de fout code uit te lezen en die zijn, zowel in 6 als in 2, 1 1 1.
Met een VAOmeter de stroom proberen te meten en die lijkt rond de 26 Amp te liggen. Ook een vrij forse vonk als de twee met elkaar verbonden worden. Nu ben ik niet helemaa zeker van de meting, want de stand zou 20A zijn (ongezekerd) en dan is 28.8 dus heel fors. Ook dus voor dat dunne draadje van de CD-speler. Nu lijkt zelfs Scheemda al een lange tocht...