Overslaan en naar de inhoud gaan
Volvo 700 Vereniging

Volvo 700 Vereniging

  • Snelmenu
    • Recente discussies
    • Tracker
    • Dagboeken
    • Verenigingsadvertenties
    • Facebook pagina
    • Agenda 2023
    • Inloggen
  • Maak
    • Forumdiscussie starten
    • Dagboekpagina maken
    • Evenement aanmaken
    • Infopagina maken
    • PB sturen
  • Forum
    • Overzicht
    • Recente discussies
    • Recente pagina's
    • Dagboeken
    • Sitereglement
    • Site hulp
    • Dagboekbericht maken
    • Forumdiscussie starten
  • Docs
    • Geschiedenis
    • Weblinks
    • Infopagina maken
  • Advertenties
    • Verenigingsadvertenties
  • Vereniging
    • Kalender
    • Lidmaatschap
    • Activiteiten 2023
    • Fotoalbums evenementen
    • VKO Onderdelenshop
    • Privacy Policy
    • Statuten
  • Profiel
    • Inloggen
    • Privebericht aanmaken

U bent hier

Start/Forum/Werkplaats/Algemeen techniek/Vlotter blijft hangen

Vlotter blijft hangen

Vlotter blijft hangen

- Ingediend door Mathy
LidModerator
, op 7 mrt 2023
- 2 Reacties -
Forum: 
Algemeen techniek

Hallo Volvisti

Afgelopen zaterdag heb ik de benzinetank helemaal gevuld. Inmiddels zijn we 196 km verder, maar de wijzer van de brandstofmeter staat nog steeds op "net niet helemaal leeg" en het waarschuwingslampje "brandstof bijna op" is ook constant aan, zodra de auto op contact staat. De wijzer beweegt trouwens iets, zodra de auto op contact staat, maar beweegt verder niet. Tot de auto van het contact af gaat, dan gaat ie terug tegen de aanslag. Er zit geen LPG in de auto en die heeft er ook nooit ingezeten. De brandstoftank die er ooit inzat (60 liter) is ooit vervangen door een 75 liter tank uit een auto van modeljaar 1996. De brandstofmeter is vervangen door de meter uit de auto waar ook de tank uit kwam. Dit heeft jarenlang naar volle tevredenheid gewerkt.

Naar het werk is in totaal zo'n 34 km (enkele reis), waarvan zo'n 25 km over de snelweg gaat. De weg is niet altijd even vlak als je zou willen en er zitten ook wat hoogte verschillen en een fly-over of anderhalf in. Je zou dus zeggen dat de auto genoeg beweegt in andere richtingen dan degene waarin ie rijdt.

Wie heeft er genoeg ervaring met vlotters om te kunnen zeggen of dit probleem zich nog vanzelf oplost? Loont het zich om de vlotter te repareren of kan ik er beter een nieuwe vlotter in zetten? En kan dat ook een vlotter (voor een 75 liter tank) uit een ander modeljaar (dan 1996) in zetten of moet ik er rekening mee houden dat de aansluiting dan anders kan zijn?

groetjes

Mathy

  • Login of registreer om te kunnen reageren

Recente Advertenties

https://volvo700vereniging.nl/advertenti...

Wie is er actief

Er is momenteel 1 gebruiker online.

  • Mathy
Gezelligheid, informatie uitwisseling en actieve participatie zijn het uitgangspunt van de Volvo 700 Vereniging.
 
De leden organiseren bijeenkomsten en activiteiten om met elkaar te praten over onze Volvo´s.
 
Regelmatig komt het verenigingsblad "FACTOR 700" uit. Je kunt technische problemen voorleggen op dit forum.
 
Alleen verenigingsleden hebben toegang tot het documentatiecentrum en de technische vraagbaak met reeds onder meer hints en tips en technische documentatie.

Twitter feed

  • @:
    2778 weeks ago

Binnenkort

  • varfard 2023
    10:00 tot 17:00
  • Sleuteldag...
    10:00 tot 15:00

Nieuwe onderwerpen

  • Volvo 940 voorstoelen beige leer
    26 mrt 2023
  • krukas (bakzijde) keerring vervangen
    21 mrt 2023
  • reserve wiel icm 3e bankje
    21 mrt 2023
  • advertenties
    21 mrt 2023
  • Kabelboom stekker B230F vervangen
    17 mrt 2023

Contact informatie

De vereniging met volledige rechtsbevoegdheid is ingeschreven onder nummer 40483469 bij de Kamer van Koophandel (KvK) te Utrecht.

Secretariaat: Zaalheuvelweg 8, 5363TG Velp (NB)

E-mail: secretaris@volvo700vereniging.nl

  •  
  •  
 
 
Home | Lidmaatschap | Sitereglement | Site hulp
Copyright © 2014 Volvo 700 Vereniging. Alle rechten gereserveerd.