WGA bereikbaarheid
WGA bereikbaarheid
Hoi,
Even snel voorstellen: Ik ben Pom, 56, en sinds kort in het bezit van een 940 lpt uit 94 op lpg3. Heerlijke auto :) en hij stond al lang op mijn verlanglijst.
Ik vond hem echter wel wat sloom en van een inkomende turbo heb ik nooit iets gehoord of gevoeld.
Vandaag ben ik eens gaan zoek waar die turbo eigenlijk zit (...) en ik wilde de wga checken.
Het goede nieuws: ik heb beide gevonden.
Het slechte nieuws: ook heb ik gevonden dat het wga stangetje maar een beetje los in de ruimte hing en dus niets deed. Uit mijn eerder genoemde waarnemingen mag ik concluderen dat de turbo dan nooit op druk komt.
Al morrelend, van boven af, kon ik het stangetje door het oogje krijgen, blind dus. Oogje voor het stangetje houden en het stangetje een beetje in de goede richting trekken. Maar de borging erop zetten lukt zo natuurlijk nooit.
Ik heb al wat af gezocht, zowel hier op het forum als daar buiten, maar nergens kunnen vinden hoe je er bij kunt komen. Moet de hele turbo uitgebouwd worden? Of moet het van onderaf? Of zie ik iets grandioos over het hoofd?
Mijn volgende post zou wel eens iets over een MBC kunnen worden, maar eerst dit maar even :)