2.3 LPT/LPi info
2.3 LPT/LPi info
Even delen met de andere liefhebbers. Vorige week het inlaatspruitstuk eraf gehaald om de loszittende houders van de gasinjectors vast te kunnen zetten. Zelf kun je daar niks mee dus naar de vialledealer in houten. 4 nieuwe houders en 4 nieuwe verstuivers zijn erin geplaatst. Voorheen waren deze verstuivers van het type dunne gebogen rvs leiding nu zijn het koperkleurige cilindervormige busjes met een verstuivergat erin. (Flink gepruts om de middelste injectors weer vast te zetten onder het spruitstuk.) Motor loopt iets beter stationair en ik hoop ook zuiniger. Van de bevroren houdertjes (ijsvorming) ben ik nu iig af.(uitbestede kosten ca. E 200,-)
Verder heb ik ten behoeve van de MBC afstelling nu maar een turbodrukmetertje besteld a E 23,50. (Bij de dealer hebben ze de apparatuur voor een 940 niet meer) Dan weet ik of ik mijn druk nog op kan schroeven (naar 0,85 bar.)
(POWER!)
Sicco